czwartek, 25 grudnia 2014

Na samym początku..

Nie wiem od czego właściwie mam zacząć. Może od tego, że powinnam coś o sobie powiedzieć, a raczej napisać. Wiec tak, mam na imię Karolina. Mam 15 lat iii...Brzmi to dość sztywno jakbym stała na forum całej klasy, zmuszona złowrogim wzrokiem nauczycielki się przedstawić. A nie o to mi chodzi. Wiem, że teraz myślicie sobie "14 lat?! co za dzieciak", no cóż.  Wiem, że kiedyś założyłam bloga i dodałam 2 posty po czym go odstawiłam.Lecz w tedy  zniechęcono mnie do prowadzenia go. Teraz tak się nie stanie. Chciałabym pisać i dzielić się swoimi emocjami, nawet jeżeli spotkam się z negatywnymi komentarzami. Wiem, że blog nie będzie jakiś wybitny lecz pomimo to na pewno będzie dla mnie nowym doświadczeniem. Będzie to" TEST" dzięki, któremu będę mogła wywnioskować czy moje słowa są coś wartę. Chciałabym pisać tu jak  najwięcej o książkach, czasami wstawiać opowiadania, cytaty lub podzielić się swoim gustem muzycznym.
Wiem, że niestety dużo ludzi odstawiło książki, wręcz nie lubi czytać ale są jeszcze na świecie takie "płomyczki" które nie wyobrażają sobie życia bez książek. 

Długo myślałam czy podjąć się tego drugi raz. Ciągle zdaje sobie pytanie "Czy na pewno to dobry pomysł?" Lecz jednak wiem, że jakaś cześć mnie tego pragnie, rwie się do pisania! 

Uwielbiam mówić o książkach, czasami nawet całymi godzinami, wymieniać się poglądami lecz nie mam odwagi siąść przed kamerą. O wiele pewniej się czuję gdy przelewam słowa na papier, a raczej w tym przypadku na klawiaturę. 

Mam nadzieje, że nie zanudziłam nikogo na śmierć! ;)  
                                                                                      

2 komentarze:

  1. Jestem pewna, że nikt nie będzie cię posądzał o wiek, bo to tylko głupie liczby.
    Ja osobiście mam nadzieje, że zrecenziujesz jedną z książek, które czytałam, bo chciała bym poznać twoją opinie na ich temat. A i oczywiście dodam, że jakaś z twoich książek mi się spodoba i ją przeczytam. 😍

    OdpowiedzUsuń