sobota, 7 marca 2015

Love, Rosie

Przyznaje się bez bicia, najpierw obejrzałam film, a dopiero później sięgnęłam po książkę. Nie mogę wyrazić słów jak bardzo kocham film i książkę jednocześnie! Przedstawiam wam jedną wspaniałą,genialną, wybitną powieść epistolarną!


Love, Rosie nie jest typowym romansidłem. Jest to książka przede wszystkim o wspaniałej przyjaźni, która przetrwała wiele,wiele lat. Opowiada o na o losach Rosi i Alka ich dzieciństwie jak i później dorosłym życiu.

Czytając tę książkę urzekło mnie to iż jest do bólu prawdziwa. Nie jest przesłodzona alni podkoloryzowana, po prostu prawdziwa. Jest ona zbiorem listów, maili, sms'ów, rozmów na czasie, kartek świątecznych czy zaproszeń na ślub, w którym są opisane losy głównych bohaterów.

Problemy Rosi zaczynają się, po balu maturalnym i gdy  Alek wyjeżdża wraz z rodzicami do bostonu, a ona zostaje w domu.

Wiele razy złościłam się, śmiałam i wzruszałam czytając historię opisaną na kartach tej książki.Lecz czułam się dziwnie czytając list po liście, jakbym naruszała czyjąś prywatność. Był to dla mnie jedyny dyskomfort czytając.

Relacji pomiędzy Alkiem i Rosi mógłby pozazdrościć każdy! Byli nierozłączni, wiedzieli o sobie wszystko i pomimo dzielących ich kilometrów i przeszkód przetrwali.

Autorka Świetnie wykreowała postacie, stworzyła przezabawne dialogi i poruszającą historię. Moją jedną z ulubionych bohaterów w książce była Ruby, gdyż potrafiła rozbawić mnie do łez i również była wspaniałą i oddaną przyjaciółką.
Nie trzeba pisać wiele o tej książce. Jestem pewna, że nie tylko dziewczyną przypadła by do gustu.
Jak wcześniej wspomniałam uwielbiam ją całym sercem, często będę do niej powracać,ale jej największym plusem jest to, że jest PRAWDZIWA, REALNA! I pobudza wyobraźnie!

Muszę się jednak przyznać, że czasami miałam ochotę potrząsnąć głównymi bohaterami, pomimo iż tak bardzo ich uwielbiam. Są wzorem przyjaźni lecz i później również wspaniałej czystej idealnej miłości, o której wiele osób może tylko pomarzyć.

Książka, nauczyła mnie też, że warto być cierpliwym, dożyć do celu, spełniać marzenia i przede wszystkim pielęgnować przyjaźń bo jest to najcenniejszy skarb.


"W każdym razie chciałam powiedzieć, że nie chce być jedną z tych osób, o których tak łatwo się zapomina, kiedyś niezmiennie ważnych, wpływowych i cenionych, które po latach stają się wyłącznie bladymi wspomnieniami i niewyraźnym zarysem w pamięci.Ja chce być zawszę twoją przyjaciółką, Alex "
- LOVE, ROSIE                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Daję 9/10 ,
Serdecznie polecam, nie tylko dziewczyną <3




2 komentarze:

  1. Świetna recenzja ♥ film oglądałam i przepłakałam cały, jeżeli tak samo będzie z książką to nie wystarczy chusteczek :C na pewno kiedyś przeczytam :)
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam do mnie, liczę na komentarze i zapraszam do ankiet ♥
    http://hopeisabitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja ♥ film oglądałam i przepłakałam cały, jeżeli tak samo będzie z książką to nie wystarczy chusteczek :C na pewno kiedyś przeczytam :)
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam do mnie, liczę na komentarze i zapraszam do ankiet ♥
    http://hopeisabitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń