niedziela, 27 marca 2016

Wspólne Q&A z Onlymeever!




"Zastanawiałaś się kiedyś, czy ludzie lubiliby Cię bardziej gdyby mogli widzieć Twoje wnętrze?(…) Gdyby ludzie wokół mnie widzieli mnie tak jak ja siebie widzę,gdyby mogli żyć moimi wspomnieniami,czy ktokolwiek by mnie pokochał?"
—  John Green,,19 razy Katherine’’
Cześć! Wraz z Kingą z bloga : http://onlymeever.blogspot.com/ postanowiłyśmy zrobić wspólne Q&A. Polega to na tym, że ja ułożyłam Kindze 10 pytań, a ona zrobiła to samo dla mnie. :)
Mam nadzieję, że może czymś was zaskoczę. Będzie książkowo, muzycznie i trochę o mnie samej.
Nie przedłużając, zapraszam! 


1. Jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie zrobiłabyś to? Zmieniłabyś coś w swoim życiu czy mimo wszystko zdajesz się na przeznaczenie?
Pomimo, że miałabym taką możliwość nie zrobiłabym tego, ponieważ każda najmniejsza zmiana, którą dokonałabym w przeszłości odbiła by się na mojej teraźniejszości i przyszłości. Więc śmiało mogę powiedzieć .. ZDAJĘ SIĘ NA PRZEZNACZENIE! 

 
2. Czy masz jakąś rzeczy, bez której nigdzie się nie ruszysz? (opcja "telefon" się nie liczy) 
Osoby, które dobrze mnie znają, a nawet niektórzy czytelnicy łatwo mogą się domyślić bez jakiej rzeczy nie ruszę się, po za próg mieszkania. Nie trzymając cię już w nieświadomości, śmiało mogę stwierdzić iż  bez jakiejkolwiek książki do poczytania czuję się naga. I to dosłownie. Lata praktyki pozwoliły mi wyrobić u siebie umiejętność czytania podczas spaceru, powrotu do ze szkoły idt. Doszłam do perfekcji i żaden samochód ani słup/ latarnia nie stają już na mojej drodze . 


3. Wyobrażałaś sobie kiedyś swój idealny dzień? Co byś wtedy robiła?
Muszę przyznać, że nigdy się nad tym nie zastanawiałam.  Dlatego trudno mi określić swój idealny dzień, wręcz nie umiem go sobie wyobrazić dlatego nie za bardzo mogę odpowiedzieć na twoje pytanie.


4. Żyjesz chwilą czy częściej patrzysz wstecz?
Zdarza mi się czeto patrzeć  wstecz, lecz raczej jestem osobą czepiąca z życia tego co najlepsze.

5. Pytanie związane z twoją pasją, tego nie mogło zabraknąć. Przechodząc do rzeczy; Możesz spędzić 1 dzień z bohaterem z książki. Kogo wybierasz i dlaczego?
 To proste! Oczywiście, że wybrałabym Willa z Diabelskich Maszyn, ponieważ jest niezwykle barwną postacią. Szybko złapałabym z nim kontakt, gdyż podzielamy miłość do książek. Lecz szczególnie mój wybór padł na niego, za jego poczucie humoru. 


6. Z czym wiążesz swoją przyszłość? W Twoich planach jest rodzinne miasto czy "ruszasz w świat"?
Pomimo iż kocham miasto, w którym obecnie mieszkam ( Wrocław) marzą mi się studia w Londynie jak i zamieszkanie tam na stałe. Czuję, że tam jest moje miejsc na ziemi.



7. Poranna kawa czy herbata?
   Rano potrafię wypić jedynie ciepłą herbatę, po kawę sięgam z reguły po szkole. 


8.Masz jakieś marzenia/cele, do których wytrwale dążysz?
 Jak wspomniałam w odpowiedzi ( w pyt 6) moim ogromnym marzeniem jest mieszkanie oraz studiowanie w Londynie. Pasjonuję mnie ich kultura, język oraz literatura. A jeżeli chodzi o cele? Jedynym jest : schudnąć. Wydaję się to płytkie, dużo dziewczyn pisze to samo.


9. Masz czasami takie uczucie, że się "wypalasz"? Brak pomysłów, inspiracji - znasz to uczucie? Jak sobie z tym radzisz?
Oczywiście, że znam to uczucie. Ile to już razy miałam tak ,że przez pewien czas nawet zdania nie umiałam złożyć sensownie. Lecz szybko mi to mija i zdarza się rzadko. 
Jak sobie z tym radzę? 
To proste. Nie pisze nic wtedy. Nie można robić nic na siłę, pomysły wrócą.

10.Mimo, że krótko się znamy....co sądzisz o mnie? Co myślisz o moim blogu/instagramie?
 Jesteś naprawdę pozytywną osobą, która pomimo iż dopiero zaczęła swoją przygodę z pisaniem robi to bardzo dobrze. Masz śliczne zdjęcia, oby tak dalej! 

Piszcie, komentujcie! To bardzo motywuję! 

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło misia *-* Może wkrótce znowu wymyślimy jakiś wspólny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo sie o tb dowiedzialam :p :* Przjemnie sie czyta ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję, że gdybym znała Ciebie i onlymeever dogadałybyśmy się- mam tak samo z muzyką. ❤ Świetny blog 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że pisanie na siłę jest bezsensowne - niby coś piszesz, ale wychodzi z tego jedno wielkie g. :p Lepiej poczekać na inspiracje!
    Zapraszam http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo milo mi się czytało ten post będę częściej do ciebie wpadać <3 http://borawsca.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń