wtorek, 22 listopada 2016

Wywiad z "Spojrzenie Na Kulturę"

"Kiedy widzisz obcą osobę czytającą książkę, którą kochasz, to jakby książka polecała ci człowieka."

Cześć! Przedstawiam wam, nową serię ,na moim blogu. Mam szczerą nadzieję, iż uda mi się ją kontynuować!
Niedawno spotkałam się z Sylwią, z bloga/vloga  "Spojrzenie na kulturę". W przytulnej kawiarence ,zapełnionej po brzegi książkami i nasiąkniętej zapachem aromatycznej kawy, zadałam jej parę pytań.
Sylwia jest, kochaną i ciepłą osobą, serdecznie zapraszam was na jej kanał i blog:
https://www.youtube.com/channel/UCVhSTP6cDohCH5y9cE0i2pA
http://moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com/

Nie przedłużając, zaczynam! 



1. Może, na sam początek , tak na rozluźnienie ,poproszę cię ,byś mi opisała swoją ukochaną postać literacką? 

Sylwia: Myślę, że na pewno muszę umieścić tu, jakiegoś bohatera wykreowanego przez Remigiusza Mroza.Więc mój wybór musiał paść oczywiście na Chyłkę. Bowiem, jest ona bardzo charyzmatyczną postacią i ma bardzo cięty język.  Bardzo lubię też "Cztery", jednego z głównych bohaterów trylogii napisanej przez Veronice Roth. 


2.  Opowiesz mi, troszkę o swoich początkach, z literaturą? Pamiętasz moment , w którym pokochałaś czytanie? 

Sylwia: Regularnie zaczęłam czytać, bardzo późno bo, w drugiej, trzeciej klasie gimnazjum. Wcześniej były takie lektury, które pokazał mi, że  z czytania można czerpać przyjemność, jednak nie skłoniły mnie bym to robiła. Oczy otworzyły mi się dopiero, gdy w moje ręce wpadło "Stowarzyszenie umarłych poetów", to właśnie była powieść, która sprawiła, iż moje serce zadrżało, a ja zachłysnęłam się literaturą. 

3. Zauważyłam, że lubisz "Supernatural" , podzielisz się ze mną swoimi odczuciami? Sama bardzo lubię ten serial. 

Sylwia: "Supernatural" był chyba jednym z pierwszych, seriali fantastycznych jakie zaczęłam oglądać i właśnie on wpłynął w dużej mierze na to, iż jestem uzależniona od seriali. 

4. Zostając jeszcze przy temacie seriali, jakie lubisz najbardziej? Wolisz filmy ,czy właśnie taką formę obrazu jaką jest serial?

Sylwia: Zdecydowanie, wolę seriale niż filmy. Nie mam jednak swojego ulubionego gatunku, oglądam wszystko, zarówno familijne jaki fantastyczne. Bardzo lubię, jak już wcześniej wspomniałaś, Supernatural. Często oglądam też, Teen Wolf, Gossip Girl i wiele, wiele innych.



5.Czy jest taka rzecz, którą wyniosłaś z kart powieści i trzymasz się tego do dziś? 

Sylwia: Myślę, że taką książką jest "Ostatni Wykład" Randy'ego Pausch'a. Ta powieść bardzo na mnie wpłynęła, pokazała mi tak naprawdę, że trzeba po prostu walczyć ,aby nasze marzenia, nawet te najskrytsze się spełniły. 

6. Mogłabyś wyobrazić sobie życie bez książek? 

Sylwia: (Śmieje się) Już chyba znasz odpowiedź, zdecydowanie nie!

7. Nie wiem, czy wszyscy to wiedzą, ale mam skrytą nadzieje, że tak. Prowadzisz bowiem cudownego bloga  jak i kanał na Yt, stąd moje pytanie: Od czego się to wszystko zaczęło? Pierwszy był blog, czy kanał? 

Sylwia: Moja przygoda rozpoczęła się od założenia bloga, lubiłam bowiem czytać i pisać, postanowiłam więc, że podzielę się tym z innymi. Bloga prowadzę już od czterech lat, kanał założyłam nieco później, gdyż mijają od tamtej pory dwa lata. 

 8.Miałaś jakieś obawy, gdy zakładałaś obie platformy internetowe?

Sylwia: Oczywiście miałam pewne obawy. Bałam się przed wszystkim, reakcji znajomych. Z początku bardzo się z tym kryłam, jednak z upływem czau widzę, że nie miałam się czego obawiać. Otaczają mnie wspaniali ludzie, którzy cały czas mnie wspierają. 



9. Tak na zakończenie , mam  dla ciebie dość osobliwe pytanie. Jak sądzisz, wolisz przebywać w śród ludzi , czy otulona cieplutkim kocykiem, z książką w dłoni ? 

Sylwia: Jestem typem domatora, więc oczywiście wolę, zostać w domu pod ciepłym kocykiem i dobrą książką. Moi znajomi, często marudzą z tego powodu. 

Dajcie mi koniecznie znać w komentarzu co myślicie! Chcielibyście,żebym kontynuowała tę serię! Muszę przyznać iż ten post był dla mnie mega przygodą, ponieważ poznałam cudowną osobę! Sylwio, jeżeli to czytasz, jeszcze raz Ci dziękuję! Bez ciebie ten post by nie powstał! 
25.11.2016 pojawi się recenzja " Imagines"Anny Todd! <3


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na serię. Bardzo lubię czytać wywiady z innymi blogerami. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad świetny! Bardzo mi się podoba. Na dodatek Sylwia miała ciekawe odpowiedzi.
    Ja tylko mam pytanie: Dlaczego stawiasz spacje przed przecinkami w pytaniach? ;//

    Pozdrawiam i zachęcam cię do zajrzenia na projekt Fuzja Recezentów Książek http://fuzja-recenzentow.blogspot.com/.

    Pozdrawiam http://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zajrzę do ciebie na pewno! Z tymi przecinkami to nooo taki mój nawyk, staram się tak nie robić ale...sama widzisz.

      Usuń
  3. To ja ci dziękuję Karolina za ten wywiad i za miło spędzony czas :) To było dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie :) Czekam na kolejne wpisy z tej serii.

    OdpowiedzUsuń