piątek, 20 października 2017

#1 Kącik Fangirl (ulubieńcy ostatnich miesięcy według książkoholika)

"Gdyby nie dobre książki, które przeczytałem, miałbym dużo węższą wizję świata."- Mario Vargas Llosa


Cześć! Postanowiłam, że wprowadzę na bloga nową serię, znaczy się seria nie jest nowa, wiele blogów taką posiada, lecz ja jestem (jak zwykle) zacofana.
Opowiem wam troszkę o moich ulubionych serialach na ten miesiąc, okładce, która skradła moje serduszko jak i przepysznej herbatce i wielu, wielu innych, ważnych dla książkoholika rzeczach.
Dajcie mi koniecznie znać, czy kontynuować tę serię :)




1. Okładka, która skradła moje serce (niedługo też przekonam się, czy wnętrze ma równie cudowne)
Czy muszę komukolwiek tłumaczyć czemu tak bardzo to cudeńko sprawiło, że "zapiałam" z zachwytu?




2.Przekąski oraz ulubione napoje (w ostatnim czasie)
Muszę zaznaczyć, że mam nietolerancje pokarmową (nie mogę jeść pszenicy, mleka) dlatego sięgam po produkty wegańskie - nie dlatego, że to jest "modne" (haha) ale dlatego, że normalnych słodyczy nie mogę.
Od paru miesięcy upodobałam sobie najbardziej (od czasu, do czasu) ciasteczka korzenne oraz zwykłe z czekoladą, pewnej niemieckiej firmy. Zakochałam się też w herbacie marki Dilmah o smaku liczi z brzoskwinią.
Nadeszła jesień, a wraz z nią moje ukochane Pumpkin Spice Latte. Niedawno pojawiła się też u nas Pech Green TeaLemonade




3.Seriale!
Od zawsze byłam ogromną fanką seriali. Nie ukrywajmy, jestem od nich uzależniona! Dają mi chwilę wytchnienia po ciężkim dniu w szkole. Nie tylko książkami człowiek żyje!
Weekend bez seriali jest weekendem straconym. Ostatnio powróciło parę moich ulubionych:
Supernatural (sezon 13),Once Upon a Time (sezon7), Lucifer (sezon 3), Riverdale (sezon 2) oraz Kroniki Shannary(sezon 2).
W wrześniu nadrobiłam sobie parę sezonów Game of Thrones oraz obejrzałam najnowszy sezon.
5. Muzyka 
LP, LP i jeszcze raz LP -ta kobieta zawładnęła mną całkowicie.Od kilku miesięcy słucham jej bez przerwy. Jest moją największą inspiracją, jej głos jest tak czysty i dobrze wypracowany, a momenty, w których śpiewa te wysokie partie, zwalają mnie z nóg. Jej głos hipnotyzuje, a teksty pozwalają się zatracić.
Laura Pergolizzi udowadnia, że nie trzeba mieć biustu na wierzchu i świecić się jak bombka, żeby coś osiągnąć. LP posiada moim zdaniem ogromny talent, jej występy na żywo są lepsze od nagrań na płycie. Jest naturalna i szczera. Śmiało mogę porównywać jej umiejętności np do: Whitney Houston (swoją drogą uwielbiam piosenki o miłość damsko-damskiej).

"No Witness"
https://www.youtube.com/watch?v=UrLlBg5ersE

"When We're High"
https://www.youtube.com/watch?v=lfkgOWrd1vc

"Muddy Waters"
 https://www.youtube.com/watch?v=Ss8t7a8n0U4


6. Najczęściej oglądane kanały na YouTube ( w ostatnich miesiącach)
 Zdarza mi się pooglądać czasem YT, gdzieś tak raz na jakiś czas (czytaj: codziennie po 2 h).
                                                                 Kanały książkowe


 Kanały vlog'owe


 Kanały poświęcone tematyce USA


Mam nadzieję, że post się wam spodobał! 
Polecicie mi jakieś fajne seriale, kanały na YT, piosenki? A może jakieś dobre wegańskie przekąski?
Napiszcie mi też koniecznie waszych ulubieńców!
Zaczytanego!







2 komentarze:

  1. Już kocham tę serię i czekam na kolejne posty <3 Bardzo mi miło, że znajdujesz czas na mój kanał <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawa seria. Bardzo przyjemnie się czyta :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń