wtorek, 31 marca 2015

TAG: Czytelnicze Nawyki :D

Hejka, dzisiaj postanowiłam zrobić kolejny tag, a mianowicie o moich nawykach podczas czytania. :) 


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Tak ma. Uwielbiam czytać w swoim łóżku i również w dużym, miękkim fotelu, który mieści się w salonie.  

2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?

Podczas czytania używam tylko i wyłącznie zakładek, oczywiście tych moich ulubionych.

3.Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej  liczby stron? 

To zależy. Czasami potrafię oderwać się od książki w połowie rozdziału, lecz czasami uparcie muszę dojść do końca danego rozdziału. ( Wszyscy jednak wiemy, że na jednym rozdziale się nie kończy). 

4. Czy pijesz albo jesz podczas czytania?

Tak, przyznaje się do tego. Czasami gdy książka mnie bardzo wciągnie potrafię jeść śniadanie, obiad, kolację przy których oczywiście czytam. Bardzo wkurzam tym ludzi, którzy żyją w moim otoczeniu. 
Czy piję podczas, czytania? Tylko i wyłącznie herbatę, może to dziwne lecz jak czytam nie potrafię pić nic innego oprócz herbaty.

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?

Słuchanie muzyki podczas czytania jest dla mnie całkowicie normalne. Czasami nie mogę nawet bez niej czytać. Z filmami jest już trochę inaczej. Jeżeli film ogląda ktoś z mojej rodziny a mnie totalnie nie interesuję to potrafię to zignorować i spokojnie czytać dalej, ponieważ jak czytam kompletnie odlatuje i dopuszczam do siebie tyko niektóre dźwięki. Lecz jeżeli jest to film, który mnie interesuję to nie jestem w stanie czytać i oglądać jednocześnie, ponieważ wolę się skupić na filmie.

6.Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?

Nie potrafię czytać 2 książek jednocześnie, ponieważ później tracę rachubę co było w której, czy kto jest kim. Czyli czytam tylko jedną.

7.Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?

Najbardziej lubię czytać w domu. Lecz gdy jestem w szkole czytam również na lekcjach, tak wiem nie powinnam, ale nauczyciele już się nawet do tego przyzwyczaili i nie zwracają mi uwagi ( no może po za panią od niemieckiego), czytam również gdy wracam ze szkoły czyli :w autobusie a później w drodze do domu na piechotę. Jakoś nauczyłam się nie wpadać na ludzi, słupy lub pod samochody.

8. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

Czasami mi się zdarzyło zajrzeć na ostatnią stronę, a co do pomijania
fragmentów, to owszem, nie zbyt lubię bardzo długie opisy walki lub przyrody, więc czasami przewracam jedną kartkę do przodu.

9.Czy zaginasz brzeg książki?

Tak, niestety zaginam.Po prostu nie potrafię czytać inaczej, gdyż tak mi jest wygodnie i moje biedne 2 książki na tym ucierpiały.

Zapraszam wszystkich do tego Tagu, oraz wspaniałą YouTube'rke Jesscebula :)))

PS:Zdjęcie nie jest moje, pochodzi ze strony internetowej Tumblr :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz