wtorek, 10 listopada 2015

Małe ogłoszenie!

Hej wszystkim!
Założyłam nowego bloga, co nie oznacza, że ten opuszczam! Co to, to nie! Nawet mowy nie ma, nie pozbędziecie się mnie tak szybko. J
Zainspirowała mnie do tego pewna książka "Girl Online" lecz, też od dłuższego czasu myślałam nad czymś podobnym. 
Mój drugi blog to forma pamiętniku, ozdobiona zdjęciami. Zawsze pasjonowały mnie dwie rzeczy: pisanie i fotografia, wiem, że na tym blogu mogę robić jedno i drugie ale chciałam żeby ten blog był moimi myślami wylanymi na kartkę papieru. Myślami, które ktoś zobaczy. Chwilami uchwyconymi na zdjęciu za pomocą małego przycisku.

Zapraszam! 

Ps: Jutro pojawi się recenzja :) 

Zależy mi bardzo na komentarzach, bo wiem wtedy, że ktoś to czyta. Bardzo motywują. 
Czytaj=Komentuj 

Pozdrawiam! 

Zdjęcie obok mojego autorstwa :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz