sobota, 27 lutego 2016

Przypadki Callie i Kaydena- Recenzja

"Niesamowite,że rzeczy na zawsze zapadające w pamięci chciałoby się zapomnieć,a te,których kurczowo się trzymasz ulatują niczym piasek na wietrze."

Autor: Jessica Sorensen 
Tytuł: Przypadki Callie i Kaydena 
Oryginalny Tytuł: The Coincidence of Callie and Kayden 
Wydawnictwo: Zysk I S-KA 
Liczba Stron: 365
Ocena: 9/10

Witam! Dziś przychodzę do was z recenzją książki, którą zbyt pochopnie oceniłam. Bardzo długo się przed nią broniłam,omijałam i dopiero teraz po przeczytaniu historii zawartej na jej stronach zrozumiałam jak wielki błąd popełniłam. Oceniłam książkę po okładce i skreśliłam ją od razu. Nie powinnam tego robić bo książka pochłonęła mnie całkowicie,nie pozwoliła mi się od niej oderwać aż do stron końcowych. Sprawiła, że długo po przeczytaniu żyłam historią zawartą w jej wnętrzu. Pokochałam ją całym sercem i mam zamiar trochę o niej opowiedzieć.

Niewiarygodne jest to jak łatwo kogoś można ocenić, nie znając jego historii. Jak łatwo skrzywdzić kogoś, jak łatwo zrujnować czyjeś istnienie. 
Książka została podzielona na dwa punkty widzenia. Opowiada historię dwojga ludzi, których losy się splatają.
Dwoje ludzi, których połączyła miłość.
Dwoje ludzi których prześladują cienie przeszłości.

Autorka stworzyła niezwykłą książkę, która długo nie pozwala o sobie zapomnieć, uczy i ukazuję ludzkie tragedie. Pomimo dość przygnębiającej treści wiele razy na moich ustach pojawił się uśmiech. Pokochałam całym sercem nie zwykle barwne postacie, stworzone przez autorkę, a zakończenie wbiło mnie w fotel.

Trauma,strach,walka o szczęście i każdy dzień, walka by stanąć na nogi i zapomnieć.

Jest to niezwykła historia młodych ludzi, którzy zostali skrzywdzeni przez los, historia pełna miłości i namiętności, która uczy i ukazuję prawdę. 
Jest to również opowieść o niezwykłej przyjaźni, która pokona każą przeszkodę. 

Książka przepełniona jest tajemnicami, które odkrywamy gdy bohater się otwiera, to cudowny zabieg wpleciony przez autorkę, gdyż nie wiemy co tak naprawdę przeszła dana postać dopóki "ona sama nam tego nie powie".

Serdecznie polecam jest to książka godna uwagi!. Oczywiście to tylko moje zdanie. 

Piszcie, komentujcie to bardzo motywuje!  
Czytam = KOMENTUJE  

(Zdjęcie jest moje lecz obrazek z cytatem z internetu)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz