niedziela, 2 października 2016

Liebster Blog Award #2

"Każdy, kto czyta, staje się dziwakiem. Czytanie daje wiedzę, a ponieważ wokół dominuje raczej ignorancja, wiedza oznacza dziwactwo."




—  José Carlos Somoza “Klucz do otchłani”


Cześć, mam zamiar odpowiedzieć na parę pytań! Serdecznie dziękuję za nominację dziewczynom z bloga  "Biblioteka tajemnic" http://bibliotekatajemnic.blogspot.com/p/blog-page.html . Hmm jestem ciekawa czy czymś was zaskoczę :)
Nie przedłużając....
Zapraszam!

Gdyby, ktoś nie wiedział co to LBA posłużę się zgrabnym opisem dziewczyn, jeżeli się nie obrażą.
"Opis: Nominacje dostajemy od innego Blogera w ramach docenienia naszych blogowych wypocin. Jest ona również przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów w celu ich rozpowszechnienia. Musimy odpowiedzieć na 11 pytań, które przygotowała dla nas osoba nominująca, przygotować kolejne 11 pytań oraz wybrać 11 nowych osób do wyzwania i poinformować je o tym. Nie można nominować osoby, która nas nominowała."

 1. Jaką książkową historię chciałabyś przeżyć?
To takie trudne pytanie! Jest tyle wspaniałych historii, w których mogłabym przeżyć setki a nawet tysiące chwil swojego życia. Lecz czy zdziwię kogoś, mówiąc iż nade wszytko wybrałabym świat Harr'ego Potter'a? Lecz, gdyby coś mi odbiło, a moje serce nie pociągała by magia, chętnie wskoczyłabym do "Bez Winny", bo choć bohaterka wiele wycierpiała, znalazła coś cenniejszego od niejednego zaklęcia, zyskała albowiem miłość, cudownego mężczyzny, a jej historia, choć dopiero przezemnie odkryta zyskała miano jednej z najlepszych jakie czytałam.



2. Bohater, który najbardziej cię zdenerwował?
 Większość z was mnie teraz znienawidzi, więc nie wiem czy się przyznawać.
 Jest wiele postaci, które doprowadzały mnie do szewskiej pasji, lecz jest jedna, która pobiła wszelkie rekordy, a jest nią nie kto inny niż ...Ronald Bilius Weasley.
Mam oczywiście na myśli tę książkową wersję, gdyż aktor bardzo dobrze zagrał chociaż i tak sama postać...eh nie bijcie....

 3. Jaki jest twój książkowy ideał chłopaka?
Chociaż moje serce jest rozdarte, gdyż kocham całym serduszkiem trzech książkowych panów, jednak zawsze będę wierna jednemu. Jedno proste zdanie wystarczyło bym oddała mu serce i duszę.
 "To książki utrzymywały mnie przy życiu, kiedy myślałem, że nie mogę nikogo pokochać, i że nikt już nie pokocha mnie. Przez książki czułem, że nie jestem zupełnie samotny. Mogły być ze mną szczere, ja z nimi też." - WILL HERONDALE
Jego cięty języki, lojalność, a przede wszystkim dobre serce urzekły mnie. Był w stanie poświęcić tak wiele..Żadna inna postać literacka nigdy mu nie dorówna. 

4. Ulubiona autor/autorka i dlaczego akurat on/ona?
Tu nie muszę się rozpisywać, tłumaczyć i spowiadać. Choć dopiero niedawno w moje łapki wpadła jedna z dwóch książek tej autorki, od pierwszego zdania wiedziałam iż pokocham jej twórczość. 
Nina George, szalenie utalentowana kobieta. Jej słowa, zdania..mają moc. Są piękne i magiczne!  



 5. Jak lubisz spędzać jesienne wieczory?
Chyba jak każdy książkocholik, uwielbiam spędzać czas ukryta pod ciepłym kocykiem, z kubkiem herbaty w dłoni, czytając jakąś klimatyczną książkę lub oglądając przeróżne seriale. 

 6. Jaka ekranizacja książki podobała ci się najbardziej?
                "Za nim się pojawiłeś"  

7. Masz piosenkę, która kojarzy ci się z twoją ulubioną książką?
 "Not Today"- Imagine Dragon oraz "Warrior"-Beth Crowley
 https://www.youtube.com/watch?v=LNJnQtwbzmM (ale to chyba nikogo nie zdziwi, gdyż jest to piosenka z ekranizacji tej powieści  )
 https://www.youtube.com/watch?v=sw7s1WyUfuk piosenka, która również została użyta w ekranizacji (Darów Anioła)

8. Jaki gatunek literacki preferujesz?
Najbardziej lubię czytać  fantasy lub jakiś dobry romans.
9. Masz jakiś cytat, który zapadł ci głęboko w pamięć?
"Nie żałuj umarłych, Harry, żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości."

10. Książka od której zaczęła się twoja przygoda?
 Hania Humorek i Koszmarny Karolek, to dwie książki, które zaszczepiły moją miłość do czytania i czerpania z tego przyjemności.

 11. Dlaczego założyłaś bloga? 
Bloga założyłam gdyż nie chce pisać do przysłowiowej szuflady. Pragnę się dzielić z innymi, moimi odczuciami, emocjami. Pisanie sprawia mi ogromną przyjemność.

Jeżeli macie ochotę, odpowiedzieć na parę moich pytać, a macie bloga to śmiało!

Pytania: 
1.Za co kochasz książki?
2. Czy masz piosenkę, która kojarzy ci się z twoją ukochaną książką?
3. Twoja książkowa miłość?
4. Co jest dla ciebie niezbędne?
5. Za co kochasz jesień, a może wręcz przeciwnie, za co jej nie lubisz? 
6.Kiedy zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
7.Wolisz herbatę czy kawę?
8.Opisz mi swój jeden dzień, który spędzisz w swoim ulubionym serialu?
9. Ulubione seriale?
10. Czy masz jakąś pasję?
11. Oceniasz książkę po okładce?

*Grafike do LBA znalazłam w google grafika

 Każdy komentarz wywołuję uśmiech na mojej twarzy więc, jak czytasz ten post to zostaw po sobie ślad! To daje dużo motywacji!
Do zobaczenia :) 







3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc mnie również denerwował dość mocno Ron! Cieszę się, że nie jestem jedyna!

    Podrawiam
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy, że odpowiedziałaś na pytania.
    Will jest ideałem faceta!
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń