czwartek, 24 sierpnia 2017

Back To School! Przybory szkolne dla książkocholika! + DIY + inspirację do udekorowania pokoju


 
Cześć! Mam dziś dla was coś specjalnego!
Nie ubłaganie zbliża się rok szkolny i żeby zacząć go z "uśmiechem na ustach"...  dobra kogo ja oszukuję, nikt nie lubi powrotów do szkoły za to wszyscy lubią kupować szkolne gadżety! ( No może nie wszyscy, lecz większość)!
Zauważyłam, że od paru lat jest popularna pewna seria gdzie blogerzy/vlogerzy pokazują swoje przybory szkolne.
Wpadłam więc na pomysł, że zrobię coś podobnego tylko,że będzie to edycja specjalnie dla książkoholików! W końcu jest to blog poświęcony literaturze!
Nie przedłużając zapraszam! <3



1. Samodzielnie zrobione zeszyty. ( Można też podobne kupić)
      
  DIY: Na początku poszukałam fandomowych
obrazków,które mnie interesują.
Pomniejszyłam je i wydrukowałam.
Wycięłam obrazki.
Ze starej książki dla dzieci wyrwałam 2 strony.
( wiem, wiem barbarzyństwo) możecie też użyć
mapy lub gazety.
Ułożyłam sobie wszytko na zeszycie i poprzyklejałam.
Ot co! Cała filozofia! Każdy może coś takiego wykonać, nawet jak nie posiada talentu plastycznego. ( tak jak ja!)






 2.  Torba lub plecak i koszulka :)


Plecak z godłem Gryffindoru pochodzi ze stronki: Dystryktzero.pl
Torba i koszulka też pochodzą z tego sklepu :) 


3.  DIY: Odświeżona tablica korkowa. Dodałam elementy książkowe :) 
Tablice przemalowałam na biało.
Szablon tego planu lekcji pochodzi z bloga:
http://www.mypinkplum.pl/2016/08/plany-lekcji-edycja-2016.html
Obrazek i zakładkę z Dworu Mgieł i Furii kupiłam w zestawie na Epik page.





4.  Inspiracja: Miejsce pracy. Biurko. 




 5. Kubek na cieplutką herbatkę lub kawę. ( wersja "na wynos") 
Dostałam go na urodziny ale widziałam podobne w Empiku.


 6. Cienkopisy i zakreślacze 
 Marka Stabilo.
Pastelowe zakreślacze znajdziecie w Empiku i Tesco :)
Cienkopisy pochodzą z tego zestawu gdzie było około 56 sztuk.


7. Karteczki indeksujące i samoprzylepne! 
 Empik, Biedronka


 
 Mam nadzieję, że taki post się wam spodobał.
Koniecznie dajcie znać, czy chcielibyście żebym robiła takie Haule zakupowe z gadżetami książkowymi.
Miałam dobry pomysł? Zrobić też coś takiego za rok?
Bardzo zależy mi na waszej opinii!
Zaczytanego!


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać nowe przybory szkolne, a te w wersji dla książkowych nerdów są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak Gryffindoru wygrał wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała mieć taki plecak z Gryfindoru :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zazwyczaj uwielbiam kupować przybory do szkoły, tak w tym roku kompletnie mi to wisi. Serio. Ale (bo zawsze jakieś jest) tablice korkową to bym sobie jakoś odrestaurowała... Może bez ciapkania się z farbą, ale jednak coś bym tam zmieniła.Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne zdjęcia. Kurde, jestem zbyt leniwa, żeby sobie ozdabiać zeszyty. Ale mam juz wszystko na ostatnią klasę liceum. I boję się.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń