piątek, 8 września 2017

Książki idealne na jesień

 
"Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie."- Cień Wiatru.

Cześć! Często słyszę od ludzi, że jesień jest ukochaną porą książkoholików i muszę przyznać, że coś w tym jest! Bo gdy na dworze wieje zimny wiatr, liście przybierają najróżniejsze odcienie żółci i czerwieni, a krople deszczu spadają na ulicę, to jedyne, o czym marzę to o kubku ciepłej herbatki i dobrej książce gdy leżę w domku opatulona kocykiem. Aura jesieni wręcz zachęca do czytania. 
Owa pora roku ma w sobie coś magicznego i pięknego mimo, iż nie zawsze bywa piękna i słoneczna lecz zwyczajnie bura i szara.   
No cóż, a co najlepiej czyta się w tym okresie? 
Mam dla was kilka propozycji. :)
 

1."Harry Potter i więzień Azkabanu",J.K Rowling
Uwielbiam tę część. Często wam o tym wspominałam. Moim zdaniem jest ona idealna na chłodne wieczory, gdyż opatuli nas swoim ciepłem i urokiem.




 2. "Lawendowy pokój"Nina George
Powieść piękna, chwyta nasze delikatne serduszka dogłębnie i zostaje w nich już wiecznie.    

           


3." November 9", Colleen Hoover 
Już sam tytuł sugeruję by sięgnąć ją właśnie o tej porze. Pozwala to lepiej poczuć klimat :) 




4."Płytkie groby",Jennifer Donnelly 
Książka warta uwagi, pominięta przez wielu, mało się o niej mówi.Idealnie umili wam wieczory.




5."Szóstka wron", Leigh Bardugo 
Czy ja tę powieść muszę komuś przedstawiać?

                 
                           
                                                                                                                      
6. " Bez Słów",Mia Sheridan 
 Uwielbiam tę powieść bo zakochałam się w niej właśnie jesienią. 


A wy lubicie jesień? Jaka jest wasza ulubiona pora roku?
Na dziś to wszystko!
Zaczytanego!

3 komentarze:

  1. Praktycznie każdą z tych książek mam w planach i może uda mi się przeczytać coś jesienią <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jesien, ale po książki zazwyczaj sięgam losowo. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zabrać się za ,,Six of Crows" ^^

    OdpowiedzUsuń