sobota, 23 kwietnia 2016

"Disco Polo, Wiedźmin i Gumy Kulki"- Recenzja

"Lecz we mnie zostało coś z tamtych lat,
Mój mały, intymny, muzyczny świat.
Gdy tak wspominam ten miniony czas,
Wiem jedno, że to nie poszło w las.

Dużo bym dał, by przeżyć to znów

wehikuł czasu to byłby cud"    - Dżem 



 Tytuł: Disco Polo, Wiedźmin i Gumy Kulki"
Autor:
Nazwa Kanału na YT Autora: Niekryty Krytyk
Wydawnictwo: Czerwone i Czarne 
Ilość Stron: 256 ( w wydaniu oryginalnym) 
Ocena: 8,5/10 
PREMIERA: 27.04.2016 



Cześć
dziś chciałam opowiedzieć trochę o dość nietypowej książce, którą dostałam od wydawnictwa Czerwone i Czarne. ( Autor napisał na swoim fanpejdżu, ze może wysłać  książkę komuś kto prowadzi bloga/vloga, takim sposobem wpadł w moje łapki ten egzemplarz)

Nie jest to typowa książka. Nazwałabym to raczej zbiorem opinii na różne tematy.
Na jaj kartach zostały zgrabnie i lekko opisane lata 90.

Niekiedy zabawna i jak sam autor wspomina nostalgiczna. Jest doskonałą odskocznią oraz małym wehikułem czasu. Rozproszy złe myśli i sprawi, że na twych ustach zagości uśmiech.




Czytając niekiedy miałam wrażenie, że przenoszę się do czasów podstawówki. Wiele z tematów, które porusza wszystkim nam (chyba) znany Niekryty Krytyk pamiętam ze swojego wczesnego dzieciństwa np: Gumisie, Karteczki, Gumy Kulki, Król Lew, Tamagotchi i wiele więcej.

Książka nie tylko mi sprawiła przyjemność, ponieważ gdy tylko otworzyłam paczkę rzucił się na nią mój tata, jeszcze jej nie przeczytał ale coś czuję, że zniknie mi niedługo z półki na kilka dni.

 Jedynymi rzeczami, do których mogę się przyczepić i nie mam zamiaru tego przemilczeć. Są:
1. Moim zdaniem 35 zł jest troszeczkę zbyt wysoką ceną zważywszy na ilość tekstu w środku. Oczywiście rozumiem, że koszty wydania są wysokie.
2. Czasami tekstu jest bardzo mało a reszta strony zostaje pusta, jest to moim zdaniem marnowanie papieru przecież można by było zapełnić je rysunkami, tak jak na pozostałych stronach.
 ( jednak muszę dodać iż mam wydanie recenzenckie i może w wydaniu, które wejdzie na półki sklepowe będzie więcej tekstu i rysunków)



Po mimo tych dwóch aspektów książka jest warta przeczytania. Jest obowiązkową lekturą dla miłośników lat 90. Spodoba się również młodzieży ( jak ja nie lubię tego słowa) oraz dorosłym.

Serdecznie Polecam,  przypominam, że premiera już  27.04. 2016! <3 




10 komentarzy:

  1. Świetnie jak zawsze! Krótka recenzja, ale przydatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście pamiętam tę książkę i nawet kawałek wczoraj czytałam. Chyba 27 pójdę do empika i sobie ją kupię :D
    PS fajnego masz fotografa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam, jak dotąd jedną książkę Maćka i planuję zakupienie kolejnych, myślę, że będzie ciekawie ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale z chęcią bym się z nią zapoznała :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, to średnio interesują mnie książki wydawane przez osoby, które najpierw zdobywają sławne w zupełnie inny sposób. Oczywiste jest, że wydają swoje bazgroły tylko po to, żeby ekspandować na kolejne rejony, gdzie mogą zarobić albo zdobyć kolejnych "fanów".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie (po za jednym wyjątkiem) , lecz jak już dostałam tę książkę to przeczytałam. Nie mogę jednak tak jak wspomniałam w recenzji nazwać tego książką. Jest to po prostu zbiór opinii, opinii ciekawych. Lecz sama z siebie bym jej chyba nie kupiła, bo z reguły patrzę na normalne książki. Jest dodatek dla fanów Autora. :) Mam wiele innych recenzji, jak coś to sobie przejrzyj. :) Dzięki za szczerą opinię.

      Usuń
  6. Krótka, ale bardzo przydatna ta recenzja :)
    Zapraszam do siebie http://veronika-amka99.blogspot.com/2016/04/niebieskie-szalenstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się zastanawiam, do której grupy ja należę :D Ale chyba nie ma co się oszukiwać skoro lata 90 bardzo dobrze pamiętam ;) Po książkę z pewnością sięgnę. Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe. Może się skuszę :)
    Koniecznie zajrzyj :
    https://efeel.wordpress.com ( zdrowe słodycze; co zjeść, gdy najdzie ochota na coś słodkiego? ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zastanawia jedno: dlaczego nie lubisz słowa ,,młodzież''? xD

    OdpowiedzUsuń